Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2019, 19:35   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat heb ik zo niet gelezen/verstaan.
Ik had het ook eerst zo niet gelezen maar na het artikel even doorgelezen te hebben kwam de 'ontknoping'.

Citaat:
Mounir Kiouh kreeg 15 jaar cel, maar vluchtte naar Marokko, waar hij een nieuw leven begon. Een gedachte waar de familie van de omgebrachte Théa niet mee kon leven. Omdat hulp van ons land uitbleef, richtten de nabestaanden zich tot het Marokkaanse gerecht. Met succes: vrijdag kon de moordenaar opgepakt worden in Tétouan, een kuststad in het noorden van Marokko.
Misschien vergis ik mij maar kon je uit het artikel afleiden dat het om de ex-man van de vrouw ging.

Citaat:
De moeder van de vermoorde Théa stond in Marokko naar verluidt al oog in oog met haar opgepakte ex-partner.
Citaat:
Amper drie dagen later, op 26 april, slaagden Marokkaanse speurders erin Mounir Kiouh op te pakken, iets wat het Belgische gerecht gedurende zeven jaar nooit is gelukt.
De Marokkaanse speurders verdienen dan wel een pluimpje.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden