Los bericht bekijken
Oud 1 november 2012, 22:48   #12
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.
Wat lul je nu "gewoon een doek op een hoofd". Je kan het zelf niet laten zo'n vrouw met hoofddoek in je avatar te zetten. Veel moslimvrouwen zouden liever honger lijden dan zonder hoofddoek te mogen paraderen. Als ze op hun werk geen hoofddoek mogen dragen willen ze die job niet of stappen naar het CGKR. Wat probeer je de mensen nu toch wijs te maken dat het gewoon een hoofddoek is. Het is voor vele moslima van levensbelang. Achterlijkheid ten top zou ik zeggen. Het is visueel terrorisme niet meer of minder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Wat een sukkels op dit forum. Als je denkt dat je de grootste sukkel tegen gekomen bent, wordt je weer verrast door nog meer domheid.
De grootste sukkel hier ben jij wel dacht ik, met je hoofddoek obsessie. Bij ons is het ergernis en dat is heel iets anders dan obsessie. Ik hoef niet te weten dat jij moslima bent. Dat interesseert me niet, dus duw mij je godsdienstovertuiging niet onder mijn neus. Zeker niet als die godsdienstovertuiging er een is uit de middeleeuwen en uitmunt door zijn achterlijkheid. Een moslima met hoofddoek kan voor mijn part even goed met een sticker op haar hoofddoek rondlopen waarop staat: ik ben lid van een achterlijke godsdienst en ben er fier op.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 1 november 2012 om 22:51.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden