Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2017, 12:19   #5
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Waarom zouden zij willen dat we in elkaar storten? Ik denk dat niet. Ik denk dat het onze eigen bondskanselier is die ons de vernietiging in leidt. Zij heeft het luidop gezegd: "Islam behoort Europa toe." Zij heeft deze migranten binnen gelaten. Niet de US. De hele verenigde staten verklaarde ons gek om deze invasie toe te staan.
Ik denk dat Europa sterker met Amerika staat en dat onze leiders nu verantwoordelijkheid moeten opnemen. Liever EU sancties dan verder in deze waanzin te volgen.
Waarom zouden de Anglo-Saksen (VS en VK) een sterk verenigd Europa willen? It's bad for business... Die invasie werd toegestaan omdat Europa zoals Trump al stelde haar defensie heeft verwaarloost en de EU een log monster is dat achter de feiten aanloopt. Wij moeten veel korter op de bal spelen. Rusland wil geen sterk verenigd Europa omdat het dan makkelijker is bepaalde delen van Europa weer te annexeren. De Turken sprongen er dan ook maar op en begonnen ook wat stoer te doen. Het is vrij complex allemaal....
TV-verslaafde is offline