Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 08:48   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Een al dan niet 'hysterisch' 'wijf' dat zich waar dan ook 'laat pakken' doet dat doorgaans uit vrije wil.

Het feit dat ze zich laat/liet pakken, verplicht haar verder tot niks.
Jouw opmerking is volledig zonder grond of zonder reden.
Ik verplicht die wijven immers tot niks; ik zeg alleen dat ge met hysterische wijven niet teveel rekening moet houden.

Zijt gij ook al bezig met mij dingen in de schoenen te schuiven, die ik niet gepost heb ?

Of vindt gij een iemand die zijn penis vertoont zonder verder fysisch contact, even zwaarwichtig als een poging tot verkrachting ?
Beiden zijn maatschappelijk dermate onwenselijk dat ze opgenomen zijn in het strafwetboek, maar het is begod toch een groot verschil in mate van agressie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden