Los bericht bekijken
Oud 6 september 2005, 06:32   #211
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Zeg eens heel concreet: u zou er absoluut geen probleem mee hebben als uw lief op bijeenkomsten 'joden aan het gas' en 'negers tegen de muur' staat te roepen?
Hangt er vanaf op welke meeting.
Wanneer ze meegaat naar mijn dinsdagse White Powder-vergadering kan dat geen kwaad.
Maar op donderdag als ik mijn lokale LSP-bijeenkomst leid, dan zou dat heel vervelend zijn, zeker als ze dat roept vooraleer we genoeg geblowd hebben.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 06-09-2005 at 07:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Zeg eens heel concreet: u zou er absoluut geen probleem mee hebben als uw lief op bijeenkomsten 'joden aan het gas' en 'negers tegen de muur' staat te roepen?
Hangt er vanaf op welke meeting.
Wanneer ze meegaat naar mijn dinsdagse White Powder-vergadering kan dat geen kwaad.
Maar op donderdag als ik mijn lokale LSP-bijeenkomst leid, dan zou dat heel vervelend zijn, zeker als ze dat roept vooraleer we genoeg geblowd hebben.
[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Zeg eens heel concreet: u zou er absoluut geen probleem mee hebben als uw lief op bijeenkomsten 'joden aan het gas' en 'negers tegen de muur' staat te roepen?
Hangt er vanaf op welke vergadering.
Wanneer ze meegaat naar mijn dinsdagse White Powder-vergadering kan dat geen kwaad.
Maar op donderdag als ik mijn lokale LSP-bijeenkomst leid, dan zou dat heel vervelend zijn, zeker als ze dat roept vooraleer we genoeg geblowd hebben.
[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 september 2005 om 06:33.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden