Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2010, 23:29   #53
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Henri1 heeft weer een nieuw slachtoffer om op te kappen telkens het over de N-VA gaat: intrieste Geert, Olijke Bart en nu?
Het zal ons W-W-W.Worst wezen wat waanzinnige Wendrik wauwelt... Idem dito voor de schromelijk verpulpte vodden en doorslagjes die versleten worden voor kwaliteitsmedia.

Ik kan mij geen beter scenario inbeelden voor de NV-A: nog voor het pas écht een probleem kon worden, is de juffrouw in casu al uit haar functie ontzet/is ze spontaan opgestapt en wordt ze vervangen door iemand die wellicht nòg competenter is. Kon er nog consequenter en waardiger gereageerd worden [door de NV-A] op heel dit tendentieuze debacle?

Dé eufemistische storm in een glas water die geen uitstaans heeft met de activiteiten van de echte ploerten en hoeren die u en ik via intercommunales, auditbureaus, consultancykantoren, corrupte huichelarij, hand-en-spandiensten, nepotisme en zelf geconcipieerde mazen in het systeem ons dagelijks 35 keer een oor aannaaien. Het slag dat duidelijk geïntoxiceerd in - ironisch genoeg - hetzelfde halfrond als hetgeen waaraan juffrouw Geybels deelnam, een loopje neemt met de waardigheid van de democratie, de meest gesproken landstaal en de collectieve toekomst van de Belgische bevolking.


En wederom is deze thread eentje waar psychologen duimen en vingers bij af kunnen likken. Eerst en vooral is er de flagrante manifestatie van de typisch Vlaamse sensatiezucht en roddeldwangneuroses waarvan ieder mens met een beetje zin voor zelfrelativering spontaan maagcontracties krijgt. Maar ik schiet niet hoofdzakelijk op dit forum: de stompzinnige rotzooi die je te lezen krijgt in de commentaren bij HLN vind ik tig keer erger.

Waar het mij allemaal wèl een beetje te gek wordt, is wanneer gozers type mister X., waarvan we reeds in geuren en kleuren mochten vernemen hoe hij op een avondje 3-4 verschillende soorten geestverruimende middelen door elkaar consumeerde, ons als deskundoloog komt wijzen op indicaties waar geen touw aan vast te knopen valt.
Ik projecteer, jij projecteert, hij/zij/HET projecteert ... ... ...
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden