Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2019, 13:34   #1238
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Al bij al vraag ik me toch af waarom de Britten nooit de Euro hebben gewild.
Of was het "The Bank of England" die dat niet wilde ? The Bank of England heette oorspronkelijk The Rotchild Bank.
Nee toch niet:

Citaat:
The Bank of England is the central bank of the United Kingdom and the model on which most modern central banks have been based. Established in 1694 to act as the English Government's banker, and still one of the bankers for the Government of the United Kingdom, it is the world's eighth-oldest bank. It was privately owned by stockholders from its foundation in 1694 until it was nationalised in 1946.
Opgericht voor de opkomst van de familie Rotschild (niet Rotchild). Je mag mij altijd een bron voor je bewering geven (en for fuck's sake, geen complotsites of zo)

https://en.wikipedia.org/wiki/Bank_of_England

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
De Rotchilds bepalen onder elkaar de goudprijs (bezitten nl ook de mijnen (Debeers) ervan) en denk dat ze ook diamantmijnen in bezit hebben.
Brexit komt hen goed uit : kunnen ze blijven speculeren.... met voorkennis!
Folow the money...
De Beers houdt zich bezig met diamanten, niet met goud.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Conspiracy theory ? misschien. Maar wie gaat ontkenen dat de wereld wordt geregeerd door het (zeer) groot kapitaal ?

En de Rotchild famillie heeft ongeveer de helft van al het geld in de wereld in haar bezit.
Geeuw... Bronnen graag! Waarop baseer je dit? Waar haal je vandaan dat ze de helft van het geld in de wereld in hun bezit hebben? En hoe komt het toch dat een familie die zo oppermachtig is en in staat zou zijn de hele wereldgeschiedenis te manipuleren er maar niet in slaagt Youtube-filmpjes te wissen die hun snode plannen onthullen?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden