Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2018, 15:23   #3610
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Even nadenken Jay! En natuurlijk heb ik het over mijn gronden. En ik ben absoluut niet beschaamd om dat te zeggen. Het waren bouwgronden in volle dorpskom. Maar hetgeen de kleine man heeft mag men om zeep helpen natuurlijk. Zelfs tegen BPA's van stedenbouw en eigen gestemde wetten in.
En als er toch bouwgronden te weinig zijn; dank zij het werk van zulke smeerlappen; dan vind ik dat men zeker niet meer het recht heeft om van bossen; landbouwgronden en natuurgebieden bouwgronden te maken.
Maar er is wel een verschil. Van de kleine man mag men afpakken en voor de rijke vrienden mag men bij scheppen.
En als je het nu nog niet snapt Jay dan twijfel ik serieus aan uw IQ.
Maar troost U. Eén soort kan het vooral niet hebben dat de kleine man iets bezit en dat is vooral de kleine man zelf.
De koning mag met een Rolls rijden maar als je met een stootkar rondrijdt die één PK meer bezit dan moet je opletten voor je buren.
Komaan Jay. Effe nadenken en dan kom je er wel hoor.
Waarom hebben bijna alle dieren schrik van de mens?
Toch simpel. Omdat ze in een inferioriteitspositie vertoeven en daardoor weten van jongs af dat diezelfde mens een onbetrouwbaar wezen is.
Wat niet dienbaar is moet het ontgelden. Dit wezen heeft niet de minste empathie voor anderen.
Eigenaardig toeval nietwaar?
Je moet de natuurwetten leren begrijpen Jay.
Not again... beuââârk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden