Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2013, 15:39   #71
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, en?
Is het misschien mijn fout dat zoveel bleiters verhuisden omdat ze eens scheef werden bekeken?
Is het mijn fout misschien dat veel niet-moslims geen of weinig kinderen willen?
Nee, 't is jouw fout niet, natuurlijk.
Maar ik ben zelf uit Brussel weggetrokken omdat ze voor mijn deur aan 't dealen waren, om de zoveel tijd met elkaar slaags geraakten en uiteindelijk op de hoek gezellig een barbecuetje hielden met enkele auto's...... De flikken kwamen enkel tussenbeide toen de 'gewone' bewoners het zodanig beu waren geworden dat ze enkele van die gasten in elkaar hadden geklopt.....en raad eens wie werden opgepakt ??????
Dat was Brussel 20 jaar geleden.....hopelijk is 't nu beter, maar ik vrees er voor....
Maar wat de simpele Belg wel weet, namelijk dat immigratie zonder voorwaarden (bijv. qua werk) uiteindelijk problemen geeft, d?*t weten onze goedbetaalde politici niet.....onze sociale zekerheid is onuitputtelijk...of niet ?
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden