Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2004, 10:33   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

En de stoere verkiezingsbeloften hangen als een molensteen rond hun nek. Zowel CDVNVA, VLD en SPA hebben hun nek heel ver uitgestoken (onder druk van het Vlaams Blok) en als ze nu terugkrabbelen zal dat in Vlaanderen hun geloofwaardigheid een ferme knauw geven. Of men nu wakker ligt van de splitsing van BHV als Vlaamse burger of niet.
De burger zal wel onthouden dat ze hem van alles beloofd hebben en dat ze hun woord zullen gebroken hebben. Het Vlaams Blok zal hen daar wel aan herinneren indien ze hun woord breken denk ik...

Het Blok zit dus weer in een win/win positie. Bij een splitsing zonder prijs zullen zij kunnen zeggen dat het door hun druk is vanuit de oppositie (en hun broodnodige stemmen niet te vergeten) en de pluim mede op hun hoed kunnen steken en in 1 klap bewijzen dat zij vanuit de oppositie wel bepaalde voorstellen willen goedkeuren. Als er een prijs moet betaald worden voor de splitsing zal het Blok kunnen zeggen : zie je wel wij zijn de enigen die hun woord hielden en dus de andere te kijk zetten als ongeloofwaardig.
bij geen splitsing : zelfde als splitsing met prijs.
Wat er ook gebeurt : het Blok zal altijd winnen.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden