Discussie: Forza Flandria
Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2008, 19:44   #68
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Als ik eerlijk mag zijn: buiten dit forum ben ik anders ook uw naam nog nooit ergens tegengekomen...
Mijn oprechte excuses, ik was er niet van op de hoogte dat enkel politici uit de top van de partijen hier mochten reageren. Als democraat nam ik aan dat dit iedereen gegeven was...
En uw punt is? Mijn mening doet er niet toe want ik kom niet in kranten en op televisie aan mijn deel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Verder merk ik toch weer een steeds groter worden aversie bij nieuwe leden van N-VA tegenover Vlaams Belang.
Wat enkel maar bewijst dat N-VA steeds meer een linkse koers vaart en een links publiek aanspreekt en steeds minder rechts kan bekoren. Wellicht een gevolg van alle gebroken beloften...
Mag ik er trouwens ook op wijzen dat ook de jongerenvoorzitter stelt dat de gevoerde politiek verdedigbaar is want 'verstandig en nodig om mee te 'mogen' beslissen ...
Met andere woorden, om mee in het bed te mogen stappen is het geoorloofd kiezersbedrog te plegen. Net het soort politiek dat de mensen van het politieke gebeuren vervreemd...

En wat je derde opmerking betreft, ik bepaal de koers in mijn partij niet, dat gebeurt door middel van een democratisch proces...
Ik ben trouwens niet van mening dat wij slecht bezig zijn.
Grondbeginselen overboord gooien om mee in het bed te mogen laat ik graag aan andere partijen over...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden