Discussie: Forza Flandria
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2008, 10:45   #72
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten Bekijk bericht
Antwoord is eenvoudig: natuurlijk blijf ik overtuigd van de stap-voor-stap-techniek. Ik zie niet in waarom een crisis(je) meer of minder deze visie zou veranderen. Ik heb op dit forum al voldoende uitgelegd waarom we zo werken, daar verandert niets aan.

Het voordeel aan deze techniek is dat men geleidelijkaan realisaties binnen haalt, en niet zoals u het stelt 'zal realiseren'. Ook hier heb ik al duiding over gegeven op dit forum. Het klopt dat de grote brok er nog niet is, maar dat is een kwestie van tijd. Het zal niet evident zijn en hangt voor een groot deel af van de standvastigheid van de CD&V. Ten opzichte van het VB is ons palmares altijd groter. Saldo VB is nul, slechter kunnen we dus niet doen. Dat zijn de nadelen van de keuze om aan de kant te blijven staan en enkel te roepen op zij die in het veld staan. Dat is trouwens de grote schrik van het VB; ze worden langs alle kanten ingehaald door anderen. Op de Vlaamse flank zijn wij de referentie, op vlak van protestpartij verschuift er heel wat naar LDD,... De huidige regimecrisis is te danken aan het Vlaams Kartel en in het bijzonder aan de N-VA. Wij slagen er in om het failliet van de Belgische staat zichtbaar te maken voor het grootste deel van de bevolking. Het VB is nooit verder geraakt dan een pamflet...

Het Vlaams Belang heeft de voorbije jaren heel wat meer teweeg gebracht dan uw partijtje, hoor. Dat ze niets effectief kunnen realiseren komt door het cordon sanitaire, niet door incompetent management. Uw partij heeft nota bene ook nog niets klaar gekregen, Leterme heeft daar meer voor gezorgd dan de NVA.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden