Discussie: Forza Flandria
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2008, 10:47   #73
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten Bekijk bericht
Antwoord is eenvoudig: natuurlijk blijf ik overtuigd van de stap-voor-stap-techniek. Ik zie niet in waarom een crisis(je) meer of minder deze visie zou veranderen. Ik heb op dit forum al voldoende uitgelegd waarom we zo werken, daar verandert niets aan.

Het voordeel aan deze techniek is dat men geleidelijkaan realisaties binnen haalt, en niet zoals u het stelt 'zal realiseren'. Ook hier heb ik al duiding over gegeven op dit forum. Het klopt dat de grote brok er nog niet is, maar dat is een kwestie van tijd. Het zal niet evident zijn en hangt voor een groot deel af van de standvastigheid van de CD&V. Ten opzichte van het VB is ons palmares altijd groter. Saldo VB is nul, slechter kunnen we dus niet doen. Dat zijn de nadelen van de keuze om aan de kant te blijven staan en enkel te roepen op zij die in het veld staan. Dat is trouwens de grote schrik van het VB; ze worden langs alle kanten ingehaald door anderen. Op de Vlaamse flank zijn wij de referentie, op vlak van protestpartij verschuift er heel wat naar LDD,... De huidige regimecrisis is te danken aan het Vlaams Kartel en in het bijzonder aan de N-VA. Wij slagen er in om het failliet van de Belgische staat zichtbaar te maken voor het grootste deel van de bevolking. Het VB is nooit verder geraakt dan een pamflet...
Ten opzichte van het VB is het palmares van de NVA in Vlaanderen 32-6 in het voordeel van het VB.
Federaal is het palmares van het VB tav de NVA 17-6 in het voordeel van het VB.
Of je moet uiteraard cordongewijs gewoon geen rekening houden met die 24% respectievelijk 19% Vlaamse volksgenoten.

Evenals jij durf ik mezelf Vlaams nationalist noemen.
Maar vóór alles ben ik democraat.

Jij ook?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden