Discussie: Forza Flandria
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2008, 10:51   #74
Bas Luyten
Vreemdeling
 
Bas Luyten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het Vlaams Belang heeft de voorbije jaren heel wat meer teweeg gebracht dan uw partijtje, hoor. Dat ze niets effectief kunnen realiseren komt door het cordon sanitaire, niet door incompetent management. Uw partij heeft nota bene ook nog niets klaar gekregen, Leterme heeft daar meer voor gezorgd dan de NVA.
Wat heeft het VB dan teweeg gebracht? Buiten het besmetten van Vlaamse symbolen? Het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar?
Het cordon sanitaire is een welgekomen excuus, het is enerzijds de levensverzekering van de linkse partijen maar óók die van het VB zelf. Waarom ook wij niet samenwerken met het VB heb ik meer dan omstandig uitgelegd op dit forum.

Ook voor de verwezenlijkingen verwijs ik u naar andere topics op dit forum. Zo had ik het over het Vlaamse Randbeleid, inburgering, wooncode,...
Wie denkt u dat de CD&V naar voren duwt? Door wie hebben ze maandag die beslissing genomen? Dankzij wie (en welk programma) werd het Vlaams kartel de grootste Vlaamse partij? Denkt u echt dat Leterme zo standvastig zou zijn zonder de N-VA? Best iets genuanceerder te werk gaan...
__________________
http://www.jongnva.be

Laatst gewijzigd door Bas Luyten : 17 juli 2008 om 10:53.
Bas Luyten is offline   Met citaat antwoorden