Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 17:00   #51
Yossarian
Parlementslid
 
Yossarian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 1.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Door knip en plakwerk laat U mij hier reageren op iets waar ik helemaal niet op heb gereageerd. Deze vervalsing is niet alleen intellectueel oneerlijk maar bewijst nogmaals ten n-de male mijn stelling dat U alleen nog met vervalsingen uw leugens kunt staven.
Ik geef mijn vergissing toe... (zie hierboven)

Citaat:
Dat deze vorm van bewijsvoering in uw extreem linkse hoekje waarschijnlijk zeer gesmaakt wordt is mogelijk, maar ik lust daar geen pap van.
...maar wacht nog steeds op inhoudelijke argumenten i.p.v. laaghartig gelaster aan het adres van Vermeersch.
Een richtlijntje: probeer eens een reactie te fabriceren ZONDER gebruik te maken van de irrelevante woorden "extreem-links", "emeriete alcoholicus", "marxistische VRT" en meer van dat fraais. Of is het voor u echt zo moeilijk om inhoudelijke argumenten te bedenken op dit al bij al zeer begrijpelijke essay??

De consequenties zijn nochtans niet gering: bijna 1 miljoen Vlamingen gaven hun stem aan een partij die zeer strak en autoritair wordt geleid door een handvol figuren. Die figuren komen aantoonbaar uit de neonazibeweging. Hun racistische opvattingen, aantoonbaar nauw verwant met het naziracime, zitten aantoonbaar vervat in het 70-puntenprogramma. Ondanks halfslachtige beweringen dat dit programma eventueel zou kunnen worden bijgeschaafd, houdt de racistische partij er tot op vandaag nog steeds aan vast. Men moet niet veel fantasie hebben om te beseffen wat het voor Vlaanderen zou betekenen, mochten die figuren het voor het zeggen krijgen.
Yossarian is offline