Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2009, 22:53   #25
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
,

niet "vies van initiatief" : iemand die buitenvliegt bij de politie etc. , niet meer mag portieren; u bent alvast geslaagd als politicus om de waarheid compleet te verkrachten. Lijkt me geen goede indicatie !



mbt tot bovenstaande kunnen we u daar alleen maar gelijk in geven. alleen daarin wel te verstaan.

de politiek is er echt wel erg aan toe als dergelijke types al hun kans schoon zien....

Jonge Van Miert , Schiltz en co : waar zitten jullie ? We hebben staatsmannen nodig en geen partijtjes.

Uw post neigt een beetje naar stemmingmakerij en bewijst dat u niet goed weet waarover u praat.
Heeft u mijn dossier van de politie soms gelezen? Wat de reden van mijn ontslag was? Of mijn boek dat ik daarover schreef?
U weet waarschijnlijk niet dat ik nooit een bewakingsagent ben geweest en derhalve dus ook geen verbod kan hebben gekregen.
Derhalve beweren dat een ontslag tien jaar geleden bij de politie nu impliceert dat ik geslaagd ben om de waarheid te verkrachten is op zijn minst een ongegrond vooroordeel.
Uw uitspraak van 'dergelijke types' leert mij dat u niet alleen vooroordelen heeft maar ook verkeerd oordeelt over mijn persoon in kwestie.
Misschien kan u met dit cv solliciteren bij het Vaticaan, daar kan men helderzienden best gebruiken.
In elk geval nodig ik u uit voor een gesprek ter zake, waarna u een OBJECTIEF oordeel kan vellen omtrent mijn bedoelingen en persoonlijkheid.
Verder stel ik vast dat de echte staatsmannen waarover u spreekt blijkbaar ook al een tijdje op non actief staan wegens verschillende redenen, en de huidige doen het natuurlijk fantastisch, zoals u duidelijk kan merken.
Geef nieuwe mensen een kans voor ze af te breken. Veel slechter kan het momenteel niet echt gaan me dunkt...

Laatst gewijzigd door Tim Tubbax : 4 juni 2009 om 22:54.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden