Los bericht bekijken
Oud 28 november 2020, 21:22   #6
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Voor-ingeving?

Ik had de indruk dat de verhuurder tijdens zijn wintersport van 2018 is aangesproken en toen tot zijn absurde beschuldiging van wietkwekerij en dreiging met politie is overgegaan, met als doel intimidatie.

Ik moet bekennen dat ik al veel vaker de indruk had dat mensen hem aanspraken om te corrumperen maar dat hij er niet aan meewerkte. Hij weigerde in gesprek te gaan met de 'slechte mensen' (AIVD). In mijn gedachten liep hij er van weg en probeerde ze te negeren. Ik had daarom initieel het idee dat de verhuurder niet zou meewerken aan corruptie hoewel de 'slechte mensen' (AIVD) wel steeds dichter bij hem kwamen en hij echt moeite moest doen om ze te negeren/een gesprek te weigeren. Tijdens de wintersport van 2018 is hij volgens het vermoeden dan toch overgehaald. Het gedrag van de verhuurder liet zien dat hij voor zijn gevoel niets meer te vrezen had, wellicht nooit meer in zijn leven. Nu terugkijkende is de verhuurder naar mij toe wel echt meedogenloos geweest. De reden dat hij eerder niet wilde meewerken aan corruptie (althans, volgens de 'voor-ingeving') is onbekend.

Ik had een half jaar voor de problemen met de verbouwing een duidelijk beeld van planken met spijkers in mijn gedachten, wat eigenlijk nergens op sloeg. Dat beeld kwam weken lang terug. De verhuurder heeft 6 meter diepe gaten in het trappenhuis veroorzaakt en die later provosorisch met gespijkerde planken afgedicht, waar een meisje tijdens een verjaardag bijna was ingestapt, wat een slagaderlijke bloeding had kunnen veroorzaken. De planken waren slechts aan één zijde gespijkerd zodat de planken bij licht gewicht inklapten (met daaronder een 6 meter diep gat).

Ik heb geen idee wat ik met een potentiële voor-ingeving moet, maar waarom ik dat beeld eerder vanuit het niets had weet ik ook niet. Wellicht was het bedoeld als bewijs.

Toen ik lid werd van dit forum kreeg ik een visioen van Obelix en "rare jongens die psychiaters". Ik heb vroeger wel veel Belgische strips gelezen (vooral Suske en Wiske) maar ik was verder niet met strips bezig dus het was anders dan een 'idee'.

Aanslag in Utrecht

Op de dag voor de aanslag in Utrecht op het 24 Oktoberplein (oprichtingsdag Verenigde Naties) kreeg ik een duidelijk visioen van wat vermeend de "Veiligheidsraad" was met daar tegenover de koning met een felrode rand op zijn pet (de rode rand werd extra duidelijk/ging gloeien nadat de veiligheidsraad iets tegen hem zei, waarop de koning kort naar mij keek). Mijn mentale reactie was dat ik er genoeg van had/niets met dergelijke onzin (wat ikzelf opvatte als bedreiging van mij als persoon) te maken wilde hebben en negeerde het direct als methode om er daadwerkelijk geen notie aan te geven. Ik had al eerder e.a. ervaren m.b.t. de veiligheidsraad, dus wat het ook was, ik zou er beter ver vandaan blijven. Wat ik echter opmerkte is dat de koning akkoord gaf en er was sprake van iets zeer ernstigs.

Ik had besloten om het voor mij te houden, maar wellicht is het toch belangrijk om het in openheid te delen, ook al ben ik zelf niet iemand die in paranormale zaken gelooft.

Mijn mentale toestand is zeer sterk en ik ben absoluut niet bezig met politiek of macht. Het visoen was opmerkelijk sterk, en vooral opmerkelijk omdat ik van nature geen interesse zou hebben in dergelijke zaken (het speelt niet in mijn gedachten), wat verklaart dat ik het direct negeerde zonder er verder over na te denken.

Ik wil benadrukken dat ik politiek neutraal ben. Op persoonlijk vlak geef ik vooral om de mensheid in het algemeen en denk ik graag in 1000 jaar (figuurlijk gesproken). Ik ben niet geïnteresseerd in politiek of vooruitgang op korte termijn (d.w.z. 10 jaar) om het menselijk leven te verbeteren. Ik ben meer geïnteresseerd in de reden waarom het menselijk leven verbeterd zou moeten worden, dan wat redelijkerwijs kan worden verbeterd in de komende 10 jaar. Ik heb geen intentie om een ideologie of politieke ideeën te koesteren, en ben liever neutraal.

De reden dat ik de informatie deel is omdat de koning in het visioen akkoord gaf en vervolgens naar mij keek, wat voor mij verklaart dat het visioen zo sterk binnen werd gedrongen. Wellicht heeft het op een of andere manier verband met de absurde huis-uitzetting en vernieling van mijn inboedel.

Ik heb zelf helaas absoluut geen idee wat een verband zou kunnen zijn, maar als er mensen zijn die onderzoek doen dan hoop ik dat de informatie van waarde is.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden