Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2021, 08:16   #17
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Een detail:

In het verleden waren er NAVO mensen die in hetzelfde hotel als ik verbleven. Het hotel had 6 kamers en ik en twee NAVO mensen waren de enige gasten.

In gesprekken met grotere CEO's in Nederland was hun reactie toen ze leerden dat het NAVO mensen waren, dat ze het niet konden plaatsen en dat er iets niet leek te kloppen.

Het hotel is van een familie-lid. Er is een indicatie dat er daadwerkelijk iets niet klopte. Bijvoorbeeld, ik hoorde mijn zus op een avond toen zij terug kwam vanaf een evenement, in een reactie naar haar vriend zeggen "ze willen hem gewoon vermoorden". Een dag later vond er een gebeurtenis plaats in de relationele sfeer en was ik uit het hotel verhuisd.

De vriend van mijn zus heeft op een elite management school in Amerika gestudeerd en o.a. bij politici thuis in Washington verbleven. Hij maakte met elke gast een extra speciale verbinding en hij heeft ook contact met veel topmensen. Het gaat om een paranormale waarneming maar het (absurde) incident in de relationele sfeer toont wel aan dat er wellicht daadwerkelijk iets niet OK was met de NAVO mensen.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden