Los bericht bekijken
Oud 6 december 2017, 15:02   #982
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Er wordt trouwens door anderen gesuggereerd dat Augustinus uit een gelatiniseerde Punische familie voortkomt. Geen berbers.
Onzin:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Scholars generally agree that Augustine and his family were Berbers, an ethnic group indigenous to North Africa
https://en.wikipedia.org/wiki/Augustine_of_Hippo

De wetenschappelijke consensus is dat hij dus van Amazigh-afkomst is. Je mag daarbij nog zoveel spartelen als een neonazistische duivel in een wijwatervat, het is gewoon zo. Moge deze waarheid je vrijmaken van je duivelse racistische gedachten...

Overigens maakt het zelfs niet uit of hij Punische, i.e. Fenicische voorouders uit het Midden-Oosten zou hebben. Het is niet omdat Geert Bourgeois en Bert Anciaux Franstalige voorouders hebben dat het geen Vlamingen zijn. De Imazighen vandaag in Noord-Afrika zijn ook van allerlei origine: Punisch, Amazigh, Germaans, Romeins, Arabisch, Spaans, Hebreeuws, Turks, ...

Citaat:
Het valt trouwens hoe gemakkelijk Augustinus zich door het Latijnssprekend deel van het Romeinse Rijk verplaatst.
Grapjas! Augustinus is een - zeer belangrijk - Latijns auteur! Natuurlijk was die man het Latijn perfect machtig! Ik ken er zo nog één: Rachida Lamrabet is geen Amazigh want het valt op hoe gemakkelijk zij zich in het Nederlandssprekend deel van de Europese Unie verplaatst.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 december 2017 om 15:04.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden