Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2007, 02:37   #51
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Kijk, ik ken Rober T ook als regelmatig forumbezoeker en ik vind hem een bijzonder correcte, eerlijke en overtuigde Vlaams-nationalist die het duidelijk goed voorheeft en hoegenaamd niet verbitterd is. Petje af hoor.

Maar ik heb de indruk dat hij hier door de verkeerde mensen tot een symboolfiguur wordt gemaakt: Voor ex-N-VA'ers die blijkbaar een martelaar nodig hebben om zich aan op te trekken en voor Belangers die hem graag gebruiken om het "autoritaire" karakter van de N-VA aan te tonen. Ik denk niet dat het de bedoeling van Rober T, die inderdaad een overtuigd voorstander is van een N-VA/VB-samenwerking, om een dergelijke rol van splijtzwam te spelen. Da's één.

Rober T zal ongetwijfeld in Wetteren een bekend figuur zijn en voor mensen die de N-VA verlaten hebben een belangrijk symboolfiguur vormen. Maar de manier waarop hij hier op een voetstuk wordt geplaatst (zie onder andere de giftige reactie hier op UFSIA die vroeg wie hij wel was, de onbeschaamdheid ...) en de ronduit hysterische reactie als Ide, volgens mij niet onterecht, wel zegt dat de N-VA niet meteen onthoofd is geworden door het geval-Tondeleir, vind ik er nogal over. Da's twee.

In elk geval is dit géén aanval op Rober T, maar een vraag aan een aantal mensen hier om de zaken een beetje in hun perspectief te plaatsen.
Heel veel woorden om zeker te zijn dat geen vlaams front mogelijk is...
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline