Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2017, 02:14   #333
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik ben pas op het einde van de oorlog geboren. Op stro wegens de bombardementen. Ik woog 1.800kg maar overleefde zonder couveuse.

Ik ontwaakte véél later. Ik schoof nog aan om afscheid te nemen van de enige Belgische vvorst waar ik (toen nog) respect voor had.
Pas toen het Dutrouxschandaal losbarste, en de manier waarop de politiek haar vuile spel in dat verband heeft gespeeld, ben ik me beginnen te verdiepen in de Belgische politiek en haar ontelbare schandalen. Ook de schandalen waar het Belgisch vvorstenhuis in betrokken was.

Ik snap gewoon niet dat er nog altijd oelewappers zijn die zich, willens wetens, vastklampen aan hun Belgische nationaliteit.
Los van het gewicht dat ge in de schaal hebt geworpen:

Ik kan alleen voor oelewapper mezelf reageren, maar toch: 'Omdat het misschien de enige is die ik legaal heb, misschien?'
In fantasie-nationaliteiten zoals een Vlaamse Onafhankelijke Kerktoren voor Kristus geloof ik niet... Plus een detailke dat U blijkbaar ontsnapte want: wettelijk onbestaand.

Het blijft uiteraard je prejoratief om een mentaal Janneke VDB te doen, mij niet gelaten.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline