Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2009, 12:31   #284
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Heel dubieus he (tenzij u natuurlijk niet weet wat Delft, Eindhoven en Twente zijn)
Jaja, dat heb ik ook wel gezien. Maar wel grappig dat die drie universiteiten hun kursusbeschrijving op een anonieme blog op het adres wordpress.com zetten, en hun afbeeldingetjes op google, he. In welke mate heeft die inhoud van die blog dus iets te maken met die drie universiteiten ?

Of heeft men dat er enkel maar bijgesleurd om een anoniem en onverifieerbaar verhaal enige geloofwaardigheid te geven ?

Is er een teruglink van die drie universiteiten naar deze blog ? (kan zijn hoor, heb hem niet gevonden)

Geen enkele bron, geen enkele paper, geen enkele openlijke verwijzing naar verifieerbare cijfers ?

Dat wil niet zeggen dat de cijfers voorgesteld door die blog per se fout zijn hoor. Maar daar kan dus staan wat je maar wil, he. Ik kan een identieke blog opzetten met totaal andere cijfers. Hoe ga je dat na ?

Het verandert trouwens niks aan de conclusie dat er voor de komende decennia geen "full coverage" gaat komen van hernieuwbare bronnen, en dat er dus nog minstens 1 generatie centrales gaat zijn die ofwel op fossiel, ofwel op kernenergie gaat draaien.... net op het cruciale ogenblik voor de CO2 uitstoot.

Citaat:
U hebt echt moeite uw ongelijk toe te geven.
En dat zeg JIJ ? Als ik fouten maak geef ik die toe, want ik geef ook heel veel juiste informatie. Dat is niet onmiddellijk iets wat jij kan beweren, niet ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2009 om 12:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden