Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2017, 00:25   #370
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Goeie link, bedankt.

Zionistische cultuurmarxisten ea blankenhatende organisaties, dragen ook hun steentje bij aan de vernietiging van het Europese volk en cultuur:

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
Mrs Spectre, tja - als ik goed ben is zij terug naar Israël. Wat ik niet begrijp is haar uitspraak dat Europa niet multicultureel is - "a monolitic bloc"... ik dacht dat ong. ieder Europees land zijn specifieke en/of typische karakter (cultuur) heeft (of had tot nu toe(!)).
Eén commentaar bij dit YT-filmpje :"The jews views on racism, nationalism and multiculturalism:
-Racism is very bad for you europeans, you must not be naughty racists. We, in Israel need to be racists because we don't want arabs and blacks here.
Nationaliam is also very bad for you europeans, however, in Israel, we need to be staunch nationalists, it's our country, it's for us.
Multiculturalism is very good for you, europeans, but not for us in Israel, we need to preserve our culture and need no blacks or arabs, none of that."

Citaat op http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.3030388 van Marc Eyskens:
""Er is nog iets anders wat Francken nooit uitlegt: Europa zal de komende jaren veel migranten nodig hebben. Anders sterven we uit." Dat moeten de mensen ook weten, vindt Eyskens. "Behalve ethische zijn er ook pragmatische redenen om anders om te gaan met migratie.
Die pragmatische redenen; simpel : de banken die daar belang in zien;
"Anders sterven we uit" : als natiestaat (uiteindelijke doel van EU) - of als volk : wel als we als autochtonen door allochtonen verdrongen worden dan zullen we op den duur sowieso getalsmatig uitsterven en slaat "anders sterven we uit" nergens op.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”

Laatst gewijzigd door orfeus5412 : 23 juli 2017 om 00:35.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden