Los bericht bekijken
Oud 30 november 2019, 08:43   #17
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right?
Hier in West Vlaanderen zie ik meer aziaten dan moslims, dat wil dus wat zeggen. De werkloosheid is hier erg laag dus moet je werken en dan zie je minder moslims en meer aziaten.. Ze werken en zijn minder betrokken in misdaad dan Belgen voor zover daar cijfers van zijn, ze leren de taal en het overgrote deel zijn gemixte huwelijken.

We kijken hier ook enorm op naar alles wat niet-moslim aziatisch is, tech en cultuur uit China en Japan bv, het uitstekende werk dat de Chinezen doen bij de Oeigoeren ... Zoveel goeie dingen die in sterk contrast staan met de achterlijke pedo rape cultuur van moslims.

Enkel moslims hebben problemen met de aziaten hier, ik zeker niet.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden