Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2019, 09:57   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ken ze niet; 't zal wel een knappe zijn;
maar ik wens haar proficiat en verder veel gelukt in haar maatschappelijke ontplooiing.

Het sterkt mij in mijn gedacht dat moslims ook het pad van de verlichting kunnen gaan bewandelen, zodat ze ongeveer op gelijke voet staan met onze actuele katholieken.
Die gelijke voet is: ze vergissen zich, want er is geen god of allah, maar ze hebben het recht om zich te vergissen, zolang ze zich maar gedragen.
Ik heb spijt dat die rode tekst van mij, de draad afgeleid heeft van het onderwerp (zelfs al is het de waarheid):
een moslima verwestert, en daarvoor moeten we haar feliciteren en geluk in de toekomst wensen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden