Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2011, 14:32   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
laat u niet ontmoedigen door de voorzichtige houding van instanties in u als ouder ... ze komen wat tegen, en ze zitten natuurlijk ook met het verhaal van uw dochter dat ze niet meteen van tafel kunnen vegen ... uw houding gewoon volhouden ... na een tijdje gaan ze dan vanzelf wel zien dat uw dochter op dit labiel moment niet compleet te vertrouwen valt ...

zoek bij cgg of privé toch ook als gezin zelf hulp, ge gaat de steun kunnen gebruiken.

ik kan u niet aanraden of ge nu per se privé kinderpsych moet zoeken of via cgg ... ik heb alleen met cgg en paola kinderziekenhuis ervaring en die was positief.

sterkte!
Anna. Cruciaal vind ik het citaat hieronder; Bijzondere Jeugzorg is betrokken partij. En het initiatief komt van het CGG. Kortom, het CGG, en bij uitbreiding het CLB, neemt voor de ouder(s) ongewenste initiatieven. Eenmaal in de databank van bijzondere jeugdzorg krijg je voor het gerecht een stempel voor het leven: ruziënde ouders. Voor Bijzondere Jeugbijstand gaat het om een POS-situatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gast2 Bekijk bericht
ik had bijz.jz er nooit bij willen hebben maar cgg drong erop aan, en op dag dat wij, als ouders beslisten dat de situatie te gevaarlijk voor onze dochter werd, besloot cgg bijz jz in te schakelen, na een halve week wist ik pas waarom:wegens thuissituatie...
als je bedenkt dat zelfs de andere kinderen thuis voor de opname van onze dochter gezegd hadden:mama laat ze opnemen ze maakt ons gezin kapot terwijl iedereen dol was op onze kleine meid...
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 maart 2011 om 14:33.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden