Discussie: het subforumtopic
Los bericht bekijken
Oud 6 april 2020, 07:45   #25
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mehbooba Bekijk bericht
Beste,
Voor mij, tevens iemand van vreemde afkomst, komt dat over als een volgende situatie:
Men richt een apart subforum LGBT+ op ipv die thema's ook gewoon onder Maatschappij te zetten. De reacties in dat subforum zullen onvermijdelijk zowel positief als negatief zijn, en meer negatief omdat het hier een discussie(ruzie)forum is. En dan als reden om dat subforum verder in stand te houden gebruiken: er komen veel zaken aan bod die ons in conflict brengen met de wetgever en Unia. We moeten het beter controleren. Nee, echt?
...
Het lijkt wel alsof de wetsovertredingen in Immigratie met opzet in stand worden gehouden, zelfs uitgelokt misschien? De perceptie dat Immigratie problematisch is wordt zo in stand gehouden. Een wonde die moet blijven etteren. Get over it, kleine Vlamingen? Dus hou op met mee aan racisten een expliciet platform te geven aub. Dit lijkt me al tegen de wet te zijn! Ik heb trouwens niet de indruk dat veel officiële instanties om dit privé initiatief malen, anders was er allang ingegrepen door de eigenaars.

Dank voor uw begrip.
Mvg,
Beste,
Discussies zijn dikwijls scherp. En zeker degene die u, zoals hier, in tekstvorm kan aantreffen. Deze hebben geen emoties zoals in een echt gesprek, dat komt vaak harder aan.
Als u racisme meent te zien, dan mag u dat melden. Stuur een privé bericht naar mij met de links, dan bekijk ik ze.
mvg
Maarten
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden