Los bericht bekijken
Oud 29 november 2010, 20:38   #116
stropke1000
Parlementslid
 
Geregistreerd: 27 maart 2010
Berichten: 1.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat het milieu er voordeel bij heeft is voor mij maar bijzaak hoor. Uiteindelijk heb ik geen nageslacht waar ik me zorgen over moet maken. Als Uw kinderen kreperen in mijn net plat volgescheten seniele pampers, da's een zorg voor later.


Koop maar eens een vuilzak.


Voor particulieren is dat zeer zelden een optie. We spreken dan wel over firma's die per 100 000Kw/u inkopen. En als Electrabel hier te duur voor is, dan gaan die firma's hun eigen oplossingen bouwen, en misschien wel een echte concurent voor Electrabel worden.


Jazeker, en ik ben eraan aan't werken. Dat ieder huis/huizenblok/appartementsgebouw zelfvoorzienend kan zijn. Dan sparen we dat toch al uit qua fossiele brandstoffen, nep groene energie en kernbrandstof.

Geld moet rollen. Als iedereen op zijn centen gaat zitten gaat het kapitalisme plat, en zolang er geen levensvatbaar alternatief is, vind ik dat geen goed idee. Tenzij ik Conan de barbaar wil gaan spelen in een Mad Max setting. (nog zo'n slecht idee nog niet, moet wel even een goed recept voor Solyent Green uitdokteren dan)


Je kan je meer wentelen in luxe. Ik zou meer en beter gereedschap kopen, zodanig ik mijn waanzinnige ideen sneller en gemakkelijker kan uitwerken.


Probeer dat nu al, gewoon omdat ik liever heb dat die groentenboer gemakkelijker mijn diensten zal inroepen ipv een tijdelijke oplossing uit "lageloonslavenkamp X" te kopen.


Dat zou ik dus net niet doen, ik zou de vlaktax in't leven willen roepen, met alleen belasting op consumptie, niet op arbeid.
QUOTE=maddox;5129952]Dat het milieu er voordeel bij heeft is voor mij maar bijzaak hoor. Uiteindelijk heb ik geen nageslacht waar ik me zorgen over moet maken. Als Uw kinderen kreperen in mijn net plat volgescheten seniele pampers, da's een zorg voor later.



Gelukkig dat je geen nageslacht hebt, we kunnen toch niet blijven de stront opkuisen.

Laatst gewijzigd door stropke1000 : 29 november 2010 om 20:44.
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden