Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2019, 14:06   #1246
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Spijtig dat zionistische liberale Ollanders hun kak intrekken, als blijkt dat een en ander moeilijk te weerleggen valt:

https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=1234


Anyway:

Doet dat gegeven dan geen belletje rinkelen ?
Uiteraard staan die er niet/nooit in, rara…, men hoeft geen slapende honden wakker te maken, eh:

https://www.forbes.com/billionaires/...version:static
Dan moet je mij dit toch wel eens uitleggen. Die familie slaagt er dus blijkbaar in hun astronomische fortuin voor heel de wereld verborgen te houden, behalve voor antisemitische complotdenkers. Straffe toeren! Je leest soms bedragen van biljoenen of triljoenen waar ze over zouden beschikken, waar is dat dan op gebaseerd? Als ze toch zo goed in staat zijn dat geheim te houden, waar komt die informatie dan vandaan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
In principe maakt de hoogte van het Rotschildkapitaal weinig uit, echter wél de manier waarop dat vermogen vergaart is, nl door het monopolie op geldcreatie uit het niets en daar dan échte rente op pakken.
Ooit tal eens iets gehoord/gelezen over schuldslavernij ?:
Van waar haal je dat zij daar een monopolie op hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Rothschilds slimheid

“Vrijwel alle munten in de wereld worden door Rothschild uitgegeven.
Is dat slim, of is dat slavernij?
Ik ben van mening dat het slim was, en nu we door hebben dat het slavernij is, moeten we dit systeem afschaffen.
Het huidige geldsysteem is misdadig van opzet. Het moet er afgelopen mee zijn. Het maakt enkele bankiers extreem machtig en maakt dat ze in feite de wereld regeren en boven de wet staan.
Bankiers komen dankzij dit misdadige systeem overal mee weg. Vanuit de crisis van 2008 is vrijwel geen één bankier persoonlijk veroordeeld. Bankiers staan door d emacht van het geld persoonlijk boven de wet en dat is fout.
Het gaat me er dus niet om dat de Rothschilds gestraft gaan worden voor het opzetten van het misdadige geldsysteem, het gaat me er om dat we de misdaad nu gaan stoppen.
Door deze misdaad is de familie naar schatting zo rijk dat als iedereen op aarde een gelijk deel van hun vermogen zou krijgen, iedereen 70.000 dollar zou krijgen. Zo extreem rijk is deze familie met de misdaad van het fiat geldsysteem geworden. Dat alleen zegt al genoeg over hoe ‘eerlijk’ het is dat één familie de eigenaar van al het geld op aarde is.
Het is tijd dat we wakker worden en een eerlijk geldsysteem gaan opzetten en gebruiken.”

https://www.beursbox.nl/nieuws-beleg...hilds-slimheid

Laat de laatste zin even rustig tot je doordringen, mss komt het dan wel ooit goed.
Dat bankiers teveel macht hebben en daardoor wegkomen met hun fratsen ga ik absoluut niet tegenspreken. Maar waar in godsnaam is die bewering dat één familie eigenaar is van al het geld op aarde op gebaseerd? Geef mij daar eens bronnen van! Waar is die informatie van afkomstig? Dit zijn zo van die beweringen die rondgalmen in de echokamers van complotdenkers, maar niemand kan ooit zeggen waar die exact op gebaseerd zijn.
En dan mag je mij ook eens uitleggen welk financieel systeem er in de plaats moet komen. Moeten leningen afgeschaft worden, en moet iedereen maar sparen voor een auto of een huis? Moet rente afgeschaft worden, en leningen gratis? Of moet geld gewoon helemaal weg, en wil je terug naar ruilhandel? Leg het eens in begrijpelijke taal uit aan een complete leek op het gebied van economie!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden