Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2012, 10:47   #10
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Daar heb ik weinig zicht op. Er staan zeker racistische uitspraken in die heilige boeken van de abrahamische religies. Hoe daar mee om te gaan is een interessante vraag. Zolang de oplossing maar niet enkel de koran viseert. Of wil ik je wat übermenschgedachtengoed, racisme en pedofilie uit die andere boeken bijeen zoeken?

We dienen niet aan te zetten tot moslimvervolging, die mentaliteit is me wat te jaren 30. Ik had gehoopt dat niet meer terug te zien, maar de kiem van die haat tegen een heel volk of een hele religie is nog steeds aanwezig in Europa, en kan terug opbloeien. Oppassen als je dat stimuleert tegen jouw haatobject. Je kan dat niet in de hand houden.
Dat geldt dan evengoed voor de cultuur van haat tegen islamkritikasters die onze politiek correcte dictators ons proberen op te dringen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden