Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2017, 16:00   #10
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vermijden dat wij door het gespeel van Rusland en de VS een minderheid in eigen land worden.
Hebben we het hier over diezelfde EU die Hongarije en Polen vermaningen geeft als ze geen cultuur-ethnische genocide willen ondergaan?

Welke reden heb jij precies om aan te nemen dat een EU-leger gebruikt zal worden om onze grenzen te bewaken, iets waar het bitter weinig animo voor toont, en niet om Visegrad landen te gaan pesten tot ze ook de multicul-dildo aanvaarden?
Jij bent wel heel optimistisch. Ik durf stellen dat jij en Cato de enige 2 mensen op dit forum en verre internet-omstreken zijn die geloven in het eerste scenario.

Ik herhaal trouwens mijn vraag, waar je geen antwoord op hebt gegeven.
Wat is volgens adepten als U en Cato, precies het nut van een EU-superstaat met een leger om op te boksen tegen Amerikanen (en in de praktijk gaan wij net als de VS mooi schoothond van Israel mogen spelen) als elke Europeaan zich ontworteld voelt van zijn eigen cultuur in een land waar hij een minderheid is terwijl één of andere Duitser of Fransman ver weg over hem heerst met 0,0 kansen om zijn groepsinteresses democratisch te kunnen verdedigen tegen demografische overmacht van landen als Frankijk of Duitsland?

Ik moet concluderen dat U Europeanen, en de EU, als economische eenheden beschouwt en niets meer.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 mei 2017 om 16:00.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden