Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2012, 09:12   #6
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ondertussen ken ik al mensen die,ooit begonnen met inktpatronen en boeken,ondertussen zowaar al stofzuigers bestellen op het internet en heel,heel tevreden zijn over de snelheid,prijs en geboden service,zelfs als er iets misgaat...

Je staat er niet bij stil,maar de laatste jaren heb ik ook al verschillende dingen laten brengen na wat geklik op het internet...waar vroeger een auto-expeditie voor nodig was.

Misschien zijn de irl-winkels inderdaad hun magazijnen aan het leegmaken,maar andere magazijnen draaien vlotjes,en misschien moeten de postbedrijven inbinden,maar privé-carriers mogen uitbreiden.....


Bijgevolg denkt ondergetekende dat aankomende problemen in de winkels niet zozeer te maken hebben met de economie alleen,maar van een wijziging in aankoopmethodes....

Je zou een beetje medelijden beginnen krijgen met de media-markten op deze planeet...

shopping-centra begrijpen dat al lang,het worden pleisterplaatsen van oudjes,die dagelijks met busladingen gedumpt worden en in een van de vele koffiehuizen de namiddag doorbrengen ....
Ingeval inktpatronen zou dat best wel kunnen dat online goed verkoopt.
Maar ja vorige week heeft HP 24000 mensen wereldwijd ontslagen.
Het zou dus ook kunnen zijn dat ze het niet zo goed doen.
En men is bezig nu, wat je waarschijnlijk nog niet zo meteen merkt, internet volledig alle handelingen betalend aan het maken.
Dus email en noem maar op zal in de directe toekomst ook betalend gaan worden.
Verder denk ik niet dat er iets zal geholpen zijn als de rest zo er ongeveer gelijk een lege griekse shoppingscenter zal uitzien.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden