Los bericht bekijken
Oud 13 april 2018, 18:39   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat noemen ze 'active measures', standaard strategie sinds de tijd van de USSR.

Maar in dit geval wel van een extreme schaamteloosheid inderdaad.

https://en.wikipedia.org/wiki/Active_measures
Citaat:
‘Rusland heeft bewijzen dat Londen gifgasaanval mee in scène heeft gezet’
Dat is natuurlijk een heel ander pad om te 'bewandelen'.

Citaat:
De Russische minister voor Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov beweert onweerlegbare bewijzen te hebben dat onder meer Britse geheime agenten Rusland hebben doen opdraaien voor de gifgasaanval in Syrië.
Dat zou natuurlijk perfect mogelijk zijn dat een andere 'speler' daar voor iets tussen zit, zeker niet uitgesloten dat het zo zou kunnen zijn maar dan moeten er wel geldige bewijzen op de tafel komen dat het ook zo is.

Citaat:
Opvallend: een van de belangrijkste redenen om snel tot een oplossing te komen in het wespennest Syrië is volgens Lavrov de migratieproblematiek. ‘Denkt het Westen wel na? Als zij nog meer interventies doen, krijgen we nieuwe golven van migranten. Daar zitten noch wij, noch onze Europese partners op te wachten.’
Daar kan ik Lavrov geen ongelijk in geven want die kans zit er dik in dat we met nog meer migranten zullen zitten als er geen 'deftige' oplossingen gezocht worden voor het probleem.

p.s.

Hoe zou het komen dat het in Duitsland zo stil is omtrent dit probleem?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2018 om 18:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden