Los bericht bekijken
Oud 23 december 2016, 19:21   #491
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wilders zaait geen haat. Hij stelt alleen de haatzaaierij van de koran aan de kaak. En de hypocrisie van links daaromtrent.

Hij wil zijn land niet langer overrompeld zien worden door massa-immigratie. Één van de noodzakelijke maatregelen daartoe is de gedwongen deportatie van tienduizenden rotte appels naar hun landen van herkomst. En natuurlijk ook de-islamisering.

Dat is geen haatzaaierij maar levensnoodzakelijk om de Nederlandse cultuur te kunnen behouden.

Hoe jij in Wilders' discours een oproep tot genocide ziet is mij een raadsel. Kun je daarvan een voorbeeld geven, met een citaat en een link?

De-islamisering vermijdt juist genocides. Ik kan je alleen maar aanraden om de koran te lezen, met zijn vele oproepen tot genocide tegen ongelovigen en afvalligen.



Dit is dus een boek wiens verheerlijking we tolereren en zelfs subsidiëren.

Wie het waagt om dit aan de kaak te stellen loopt reëel gevaar om vermoord te worden. En jij vindt Wilders' discours genocidair? Ik ben benieuwd naar jouw citaten! En wees gerust, er is niemand die je geweld zal aandoen omdat je kritiek op Wilders uit.
En respect voor moeten hebben zegt Jambon !
daiwa is offline