Discussie: 11.000
Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2015, 16:23   #11515
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Heb siësta gedaan. Ben kort na de middag in de zetelstoel in slaap gevallen, de TV stond nog aan en dat gedoe over de Tour begon intussen.
Ik droomde ... twee kozijns van mij in de fleur van hun leven (één is in feite al jaren dood en de andere is veel ouder dan ik) hadden hier in de buurt een café overgenomen en wij waren uitgenodigd op de opening. Wij? Mijn moeder zag ik er toch en mijn zus eventjes. De twee zeverden over de Tour wat mij slecht gezind maakte want ik dacht dat ze weinig volk zouden krijgen als ze alleen maar over wielrennen en zo praatten in hun café. Op een gegeven moment hoorden we dat er brand was in de buurt en ik was zowaar opgelucht want nu kon ik naar buiten en daarna terugkomen om te vertellen wat er gebeurd was en dan zouden ze wel merken dat er veel interessantere dingen bestaan op de wereld om over te praten behalve die Tour. Er hingen dikke rookwolken maar toen we op de plek des onheils aankwamen was alles wel afgemaakt door de politie maar van brand was geen sprake. Integendeel, er speelden kinderen en alles was helemaal in orde.
Droomuitlegger gezocht!
Uw onderbewustzijn probeert u via deze droom te waarschuwen dat ge uwen tv moet afzetten als ge een dutje doet. Da's altijd veiliger en 't minder verbruiken is dan weer goed voor uwe spaarpot en de natuur.
manta is offline   Met citaat antwoorden