Discussie: Een "'rapper"...
Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2019, 21:11   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Schop dat tuig en zijn verdedigers terug waar ze vandaan komen. Als dit zogenaamde rolmodellen zijn voor onze jeugd dan is het hoog tijd dat wij onze jeugd hiertegen in bescherming nemen.
Pijnlijk detail is dat er velen zijn die aan zo een rappertje van wreed laag allooi hun oren laten hangen.

Gelijk heeft u als u schrijft dat we onze eigen jeugd hier moeten voor behoeden en ze in bescherming moeten nemen tegen dat soort van kereltjes.

De echte goede rap (liedjes) van vroeger dat is al wel een tijdje dood.

Kris Peeters veroordeelt raplied waarin veroordeelde tienerpooier wordt verdedigd.

Leest u in het bovenstaande artikel ook even het volgende en frons daarbij uw voorhoofd:

Citaat:
SP.A-voorzitter John Crombez neemt dan weer het initiatief om de rapper uit te nodigen om in gesprek te gaan met enkele slachtoffers. Crombez haalde in het verleden al enkele slachtoffers weg bij pooiers en trad al meermaals op als vertrouwenspersoon.
Citaat:
De SP.A-voorzitter 'grijpt deze trieste aanleiding aan om eindelijk een grondig debat te voeren om tienerpooiers beter te straffen en slachtoffers beter te verzorgen en beschermen.'
Ik trek alvast een zakje chips open tijdens het wachten of daar ook maar iets van in huis gaat komen dat men de tiener pooiers/andere kwieten daarvoor zwaarder gaat voor bestraffen.

Gelijk 20 jaar de cel in is misschien één van de oplossingen, ik heb er géén idee van ... moeilijke oefening voor zij die zich daar moeten over buigen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2019 om 21:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden