Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2018, 22:13   #2
heswat
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 februari 2012
Berichten: 9
Standaard Ik hoop hieronder en in mijn mailbox veel reacties op de nieuwe oplossingen hieronder

PS1: Ik hoop dat er veel reacties worden geschreven/gepost hieronder mijn post met mijn theoretische Klimaat&Energie oplossingen, want echt.. de oplossingen in mijn post zijn het van het en kunnen veel van onze klimaat&energie problemen oplossen in no time. Het zijn opensource theoretische oplossingen en opportuniteiten dat ik nu moet zien onder de aandacht te krijgen omdat de oplossingen dat hier dat ik ons heb verzonnen zijn het van het en zo mild voor ons en onze leiders en elk land en burgers wereldwijd.

Ik hoop op genoeg aandacht hier in politics.be want ik ben namelijk niet met succes voorbij de inkomende mails selectie van Mr.Dutrois van het kabinet van onze Eerste Minister geraakt, hij heeft mijn oploss(en)ingen gewoon links laten liggen, dat ik een advokaat zoek om een officieel onderzoek aan te vragen aan een rechtbank om het negeren van mijn mail+oplossingen en dus hoog verzuim van ontoerekeningsvatbare aard. Dus ik hoop dat wij hier wel de hierboven post inhoud willen lezen en er wel actie door ondernemen.

Shit man, zo cool! Terwijl we Globaal/lokaal hopeloos verloren waren op vlak van Klimaat&Energie hee, tot de theoretische revolutionaire oplossingen hierboven van mij! Mijn oplossingen moeten algemeen technisch/wetenschappelijk onderwerp worden van iedereen dat om het Klimaat&Energie geeft en van het probleem af wil en het geluk van de echte opportuniteiten op zak.

groetjes en laat AUB van U horen hier in het forum en er buiten..
It's all yours
heswat is offline   Met citaat antwoorden