Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2018, 21:02   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat is het dus, de grote verrijking van samen te kunnen/moeten leven met elke groep vreemdelingen die zich hier aandient! Wat zijn we toch gelukkig met onze mensenrechten, onze godsdienstvrijheid, weten dat iedere wereldburger mag gaan en staan en blijven hangen waar hij/zij zin in heeft. En dat in de wetenschap dat men hem/haar verplicht van al het nodige zal voorzien, zoniet staan er een legertje plaatselijke advocaten en groenen en rode roeptoeters en idioten boel te maken!
Rondom ons, in bepaalde wijken in het bijzonder, zijn we terug in de tijd aan het gaan..Andere kledingsvormen, verloederde huizen, vuile winkeltjes, bedenkelijke restaurantjes of eethuizen en vreemdelingen die je aankijken met een blik van "wat doen jullie hier eigenlijk nog? Hebben jullie een probleem?" ...
Die ganse rotzooi moet weer bij elkaar geveegd worden en buiten ermee!
En uiteraard te danken aan één bevolkingsgroep die in snelvaart aan het toenemen is en de multiculboel verpest met hun islam en bijhorende zever en achterlijkheden hier op te dringen!
Die doen zoals ik al eerder wist te schrijven aan: 'zij trekken allemaal aan hetzelfde zeel' en juist dat kan je van onze autochtone bevolking niet zeggen dat ze aan hetzelfde zeel trekken want de éne groep denk zo en de andere zo.

Of dat uiteindelijk goed gaat komen? I doubt it.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden