Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2018, 17:55   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.432
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Het enige ik daar zie is dat de elektrische variantes van een bestaand model minstens een 3de duurder zijn in aankoop en dat je al veel kilometers moet doen om het verschil recht te trekken, net hetgene waar een elektrische wagen het minst leuk op scoort.
Citaat:
Bovendien gaat het om het taxeren van de wagens.
Dat gaat nog heel lang duren, ik ga het niet meemaken.
Je gaat dan snel mogen doodvallen.
Hoeveel keer is de taxatie van wagens al veranderd in Blegië tijdens een generatie? Ik kan me al minstens 3 keer herinneren
Citaat:
Ze mogen wat uitvinden, maar meer vervuilende wagens gaan ze niet goedkoper maken dan veel minder vervuilende.
Neen, ze gaan elektrische wagens zo duur maken dat we terug gaan naar een situatie zoals in de jaren 50. Alleen mensen met een bovengemiddeld beschikbaar kapitaal gaan een auto kunnen bekostigen.
Citaat:
Je antwoordde niet op mijn vraag...
Ik zie uw soort van vragen eerder als een proclamatie gelijk aan een gebod.
Citaat:
De Staat gaat zich miljarden sparen door minder subsidies te moeten geven aan fossiele brandstoffen, en sowieso aan minder invoer van aardolie.
De overheid zou dat allemaal mogen doen, maar ze doen het nog niet.
Integendeel, nog wat subsidies voor elektrische wagens en peperdure hernieuwbare energieprojectjes die wat spelen in de marge zijn. Bovenop alle spielerij voor de andere poulains.
Citaat:
Bron VUB: "We jagen dagelijks 1 miljard euro uit onze Europese economie om olie te importeren"
En aardgas uit Rusland/Noorwegen te importeren.
Maar ik ben groot voorstander van een Europa dat zichzelf kan onderhouden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden