Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2019, 08:06   #11827
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die cijfers komen niet van de pravda, maar onder andere van het CIA world fact book en de VN. Ik zou niet weten waarom de CIA of de VN pro-Russisch zouden zijn.
U geeft geen referenties, nada.
Ik haal mijn cijfer van focus economics. Gij van de CIA? Wat een bron is dat?? Waarom niet van de KGB?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja, Zwitserland is ongeveer de helft rijker dan Duitsland, Zwitsers verdienen de helft meer dan Duitsers.
De helft?? Dubbel volgens uw 'interpretatie' van de cijfers!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zwitserland is na Noorwegen het rijkste land ter wereld. Russen verdienen gemiddeld 5 keer meer dan Oekraïners. Dat zijn de feiten.
Dus Rusland is ... 5 keer rijker dan Oekraine? Dus als oekrainer 1 auto heeft, dan heeft elke rus er 5?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U en anderen hier verkneukelen zich als er in Rusland iets niet goed gaat. Ik niet, ik wens Oekraïne een betere toekomst toe. Daarom ook moet het een andere koers volgen.
Gij wenst oekraine helemaal geen betere toekomst toe, gij wilt gewoon dat de oude Soviet unie terugkomt. Een debiele droom. Alle volkeren die het barbaarse Soviet regime hebben moeten doorstaan walgen ervan.
En het straffe is: gij wilt dat oekraine terug naar rusland gaat, maar zelf gaat ge NIET terug naar rusland! Liever hier bepamperd worden in de volgens u zo 'verderfelijke' westerse maatschappij!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 maart 2019 om 08:06.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden