Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 14:57   #25
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Wat een school. Een allochtonenschool in Mechelen zeker? Nu ik heb of beter wil geen kinderen. Maar moest ik ze hebben ik zou ze nog belonen om je kinderen te pesten.

Een Tesla X hebben staan maar wel met een moto rond rijden. Ja jongen uw verhaal is heel geloofwaardig. Ook dat gezever over bioloog-milieukundige en IT-consultancy. En weer spijtig dat ik de laatste weken in België niet veel meer op de E19 in Mechelen zal komen. Een motorrijder duw ik met veel plezier wat opzij
Nope, geen allochtonenschool. Ik ben quasi zeker dat die school het laagste percentage allochtonen heeft in Mechelen. Ik schat het op zo'n 5 �* 10%.
En inderdaad ik heb een licentiaat in de biologische wetenschappen - optie milieukunde. Ik blijf het moeilijk vinden om dat een master te noemen.

Elk vervoermiddel heeft zijn functie. De binnenstad doe ik te voet, voor afstanden tot zo'n 5 km neem ik de fiets. De Model X dient voornamelijk om het gezin rond te voeren en/of bagage te vervoeren.

De moto dient voor de woonwerk verplaatsing. Ik werk momenteel in de haven van Antwerpen (LO). Met de auto kost het me 's morgens een uur, 's avonds 1u15min, met uitschieters naar bijna het dubbele. Met de moto doe ik er 's morgens slechts 35 min over, 's avonds zo'n 40 �* 45 min. Enkel bij ijzel en sneeuw zal de Model X hiervoor gebruikt worden.
araneus is offline   Met citaat antwoorden