Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2017, 08:40   #78
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb net How the mind works van Pinker gelezen dus ik denk nog evolutionair psychologisch
Waarom werkt een man zich op in de samenleving als het niet is om met meer en betere vrouwen seks te hebben ? En proberen vrouwen niet om aan zo'n goed mogelijk zaad te geraken en zijn ze niet op zoek naar een partner die braafjes dat zaad een zo goed mogelijke toekomst kan bieden. Waarom fantaseren zoveel vrouwen over bekende mensen terwijl ze seks hebben met hun brave ventje (Om nog maar te zwijgen van de vrouwen die zich naar verluid aan de voeten van artiesten, politici, bedrijfsleiders, rijken, criminelen, ... werpen)
Ik zou het als vrouw verontrustender vinden als mannen met macht niet meer proberen daar gebruik van te maken. What's next ? Een maatschappij waarin men niet meer sekst (religieuze samenleving) of waarin de vrouw verboden wordt te discrimineren en ze het met iedere man moet doen die zich aanbiedt (het communisme).
Als zelfs los polleke straks de lijst mag trekken van de NV-A in Brugge dan is er toch iets van aan hé
Je hebt de nuance gemist.
Als vrouwen zich seksueel aanbieden dat hij dan maar doet hé.
Maar daarom moet die niet automatisch denken dat ze allemaal dat gaan doen.
Misschien ben ik evolutionair al een stapje voor, velen met mij, maar ik heb mijn partner gekozen omdat er liefde in het spel waas, en eigenlijk geen enkele van die factoren die u daar opsomt hebben mee geteld daarin.
Wat u eigenlijk aantoont is iets wat ik al lang doorheb, nl dat mensen die zich willen opwerken op dergelijke wijze emotioneel onderontwikkeld - lees: primitief- zijn.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 14 oktober 2017 om 08:45.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden