Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2015, 01:23   #26
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Ik ben anti-vakbond, en zoals het er nu voor staat, zal dit altijd blijven.

1)
Ik heb 1 keer een vakbond gecontacteerd omtrent een niet-betaling door persoon x. Deze persoon x werd via de vakbond "aangepakt" wegens klacht persoon y, met resultaat. Hiermede wou ik me dus ook als slachtoffer melden, en kon nog zeer veel andere personen aanbrengen.
Reactie van de vakbond: "U bent geen lid, we helpen u niet." <- WTF !!

Kijk: in de economie betaalt men mensen voor bewezen diensten. Hier gaat men geld eisen op voorhand !

Noot: persoon x heeft dus jaren nog vele slachtoffers kunnen bijmaken, had zelfs een "verzwarend" verleden...
Het is dus duidelijk waar vakbonden voor staan, en welke prioriteit deze hebben -en die prioriteit is NIET om mensen te helpen.

2)
De protesten in Antwerpen, met bijhorende vernielingen.
De blijvende desinformatie door het ABVV, de gijzeling van BE voor een indexsprong...

3)
Er zijn dan vakbondsafgevaardigden in een bedrijf, dewelke 2 meesters dienen:
- de werkgever. Hoeveel zou deze afgevaardigde zich nog uitsloven voor hem?
- de (r)overheid.
Ik meen dat men uiteindelijk maar 1 meester kan dienen, en dit zal meestal BE zijn, en niet de werkgever.
-> Men is een vakbond beter kwijt dan rijk, en ik meende dat er genoeg bedrijven zijn ten gronde gegaan door een vakbond.


2 + 3
Zoals gezegd in de algemene berichtgeving: als de vakbond het toch zo goed weet, waarom:
- worden ze geen rechtspersoon en nemen ze verantwoordelijkheid op?
- ook financieel onafhankelijk, dus runnen ze hun eigen "bedrijf" met doorzichtige en open boekhouding;
- leiden zij niet BE?
Juist...

.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 19 mei 2015 om 01:32.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden