Los bericht bekijken
Oud 26 november 2022, 21:07   #68
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Wat is een levensovertuiging?

Het is in elk geval geen godsdienst, want dit forum maakt een onderscheid.

Is het slechts een motto of stelregel of is het meer? Hoe kom je er aan ? Is "vrijheid van levensovertuiging" een goed idee? Kan je leven zonder levensbeschouwing ?

===>> (Dewanistische aanhef):
Miaauw, miaauw, namastiaauw (1/(7,4 E09)* 100 %) = 0,000.000.013.5 % = 13,5 miljardste % (procent)) gemanifesteerde ATMA en Nano God Piero (14,1888),

1) mooie vraag: vb Zou jij de levensovertuiging van vladimir poetin uit Rusland nou superieur vinden of inferieur? Hij vindt zichzelf een gelovige vd Russisch Orthodoxe Kerk, dus logischerwijs is dat zijn levensovertuiging.

2) Fundamenteel gezien is een levensovertuiging een soort superprogramma in je hersencellen dat jou als levend organisme een lekker en gelukkig gevoel geeft. Maw ook een muis zou dus zo een lekkerbek programma moeten hebben, maar als het rattengif goed smaakte en hem dan dood maakt daarna dan is er zeker iets mis met zijn Ratten geloof. Idem dito Kat, Muis, Slang, Koe, Mensaap, het is heel individueel ok, Kat A kan felix kattenbrokjes Lekker vinden maar Kat B gelooft juist in de hogere smaak van Sheba.

3) Noem mensen op met een superieure levensovertuiging, of juist een inferieure.

4) Ook Seriemoordenaars hebben altijd een Leitmotiv als absolute, dodelijke levensovertuiging, althans dit geloof ik, omdat ik vroeger bijna had besloten om seriemoordenaar te worden in Delft. Ik maakte al plannen voor massa moorden in Delft ok, psychoses, eenzaamheid, negerhaat, mensenhaat, depressies, zelfhaat, zelfvernietiging, ja dat is mijn hele HONDOE-Nazi verleden in feite. Dus goed dat Wieroe besloot om mij te teleporteren naar Bilar Ka Loka en nu ben ik half kat, half koelie aapje en half hindoe hondje in feite, echt ongelooflijke Geestelijke en Meta fysische evolutie he, sedert 1985, het jaar waarin ik mijn poot op Nederlandse bodem plantte.

mooie vraag miaauw jij hier.

miaauw ze

Waldo Dewanand D. & Wieroe (RIP) & Co
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden