Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2017, 21:23   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Schoof, ben jij goed geplaatst om daarover te discussiëren ? Als universitair en daarna statutair ambtenaar + vevroegde pensionering aan 50 jaar kun je maximaal van je 22 tot je 50e gewerkt hebben, tenminste als onze vriend demonen zijn verstrekte info klopt. (disclaimer) 50 -22 is heus geen volledige carrière hoor, het lijkt meer op een tijdelijke hobby met uitzicht op een abnormaal hoog pensioen.
Dat is nu toch straf !
Ik heb al zovele malen Demonen tegen gesproken met zijn overdrijving dat ik op mijn 50ste met pensioen gegaan zou zijn.
En toch gelooft gij hem ?????

Het enige dat ik op dat vlak van mijn privé leven hier heb vrij gegeven, is dat ik op de eerst mogelijke dag dat ik met pensioen kon gaan, ook effectief gegaan ben. Ik had meer pensioen kunnen trekken, door wat langer te blijven.

Terecht kunt ge mij beschuldigen dat ik volgens mijn eigen normen een stroper was, en nu dus predik als een boswachter. En dat ik daar zelfs, op individueel vlak, geen spijt van heb.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden