Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2021, 09:04   #10
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,
Mag ik hieruit concluderen dat u het NIET toejuicht dat er in dit katern enkel op een normale wijze kan gediscussiëerd worden zonder infantiel en storend gedrag dat niks bijdraagt aan de discussie, en enkel bedoeld is om te irriteren?
Vreemd...

Er is helemaal niks arbitrair aan.
U kan qua opinie nog steeds uw ei kwijt in dit forumgedeelte, maar dan wel on topic, en met normale onderbouwde reacties, maar zonder smiley-posts, zonder irrelevante persoonlijke opmerkingen etc. etc....
Nogmaals: ik blijf het vreemd vinden dat daar iemand tegen kan zijn, tenzij kwaadwillige ettertjes die er enkel op uit zijn om forumgebruikers de duivel aan te doen....

De moderatie.
Het blijft onderhevig aan interpretatie.
Als ik bijvoorbeeld vraag of er een mogelijkheid bestaat om Twitter-feeds te voorzien, dan is dat een ernstige vraag.
Ik heb niet in de hand hoe de moderatie (u) dat ontvangt. Misschien bent u wel eens met een verkeerd been uit bed gestapt (kan iedereen overkomen) en denkt u: "Travis is weer irrelevante vragen aan het stellen. Daar dit dient dit subforum niet voor." En hopla ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 29 mei 2021 om 09:05.
Travis Bickle is offline