Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2010, 18:19   #3841
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Beter uitzien en meer gewicht.
Dat suiker, glas en zand erop spuiten is het minste nog.

Zo zijn er bij die PREVENTIEF (dus ook al hebben ze geen beestjes) met zeer kankerverwekkende pesticiden werken.
Tja, de opbrengst komt in gevaar he, persoonlijk heb ik al kweken gehad vol met spint en er niets aan gedaan. Het nadeel is wel dat de opbrengst erg omlaag gaat, maar wanneer je de temperatuur laag houdt kunnen die beesten niet florenen, natuurlijk komt dit de oogst niet ten goede, maar ik beaam gewoon dat preventief tewerk gaan met zulke pesticiden zwaar overdreven is. Die planten zijn uiterst sterk en slagen er zelfs in vriestemperaturen te weerstaan. Ik heb planten die een maand in het donker hebben gestaan en het gewoon overleven ( ik experimenteer graag), zelfs temperaturen tot min 10 weerstaan (weliswaar dat mijn lamp dan s'nachts brandde).
Citaat:
Mss beseffen ze dat maar al te goed en doen ze het net daarom.
Zodat ze tegen de mensen kunnen zeggen: "zie je wel, drugs zijn slecht".
Dat geloof ik niet, volgens mij komt dit eerder voort uit onwetendheid en de aard van thc. Het effect van thc is voor elke mens anders, de meeste mensen zullen bij regelmatig gebruik nooit echt last ondervinden, maar voor sommigen is het iets waar ze echt wel beter afblijven. Het is frappant dat mensen die zwak in hun schoenen staan, zwaar kunnen lijden onder deze drug. Dit komt omdat de verslaving volledig psychisch is, maar bij een verkeerde ingesteldheid verdraait hardnekkig. Een verbod tot 18 jaar lijkt mij dan ook noodzakelijk, aangezien het verslavend effect voor pubers hierdoor vrij groot is.
Citaat:

High en stoned, twee verschillende dingen
Sativa (haze bv) = high
Indica (northern lights bv) = stoned
jaja, maar dit geld alleen als je puur rookt en dat is iets wat maanr weinigen doen.
Citaat:
Maarja, met al die hybrides is het moeilijk nog een 100% van iet te vinden.
Tis allemaal indica/sativa mix tegenwoordig.
Fijn dat je voor je bio gaat btw, beste keuze.
lol ik zou eigenlijk nooit bio kopen, op een vreemde manier vindt ik die bio-wietjes (wat je trouwens niet vindt aan de grensstreek) die ze verkopen maar niks.
Citaat:

Ach, plagron is nu wel een mekka voor de organische teler, vind ik persoonlijk.
Dat is letterlijk een mekka geworden Plagron.
Ook voor mineraalvoeders en hydrotelers, coco's, aarde, gewoon alles.
hahaa misschien is het dat wat ik aan bio maar niks vindt, een inginieur in de chemie vertelde me ooit dat natuurlijkestoffen niet zoveel verschillen van chemische, uiteindelijk zijn het toevoegingen. persoonlijk hou ik meer van de menselijke selectie van planten voor problemen i.p.v. de planten te stutten met allerhande hulpmiddeltjes.
Citaat:
Nu vind ik persoonlijk wat van die "commerce" in aanbod te hebben heel handig bij tekorten.
Laat me wel duidelijk stellen, ik teel niet.
Het is niet omdat je kweekt dat je altijd iets hebt, nu heb ik omwille van verbouwingen mijn kast moeten opbreken en zal ik maar ten vroegste een oogst hebben over zeven maanden. Toch ben ik niet van zin om iets te kopen, zou ik dat wel doen zou dit voor mij een indicatie zijn dat ik niet overweg kan met deze drug en dus beter stop, hoewel dat een mens goed kan funktioneren wanneer hij een zeer zware gebruiker is. Zo heb ik alle examens in mijn hogere studies stoned afgelegd. Eigenlijk is dat best wel grappig hoe je voor jezelf kan bepalen hoe je omgaat met deze drug. Ooit had ik mezelf de wet gesteld dat ik zou stoppen wanneer ik mijn werk eronder zou lijden....gevolg, ik heb de neiging om heel hard te werken wanneer ik stoned ben. Wiet is een psychisch verslavende drug en daar vallen heel wat voordelige trukjes mee uit te halen.
Citaat:

Ja, kijk. Van mij mogen ze represseren op straat.
Maar ik vind toch dat ik binnenin mijn eigen muren moet kunnen doen en laten wat ik wil. Zolang ik voor een ander geen overlast veroorzaak, moet dat een fundamenteel MENSENRECHT zijn.
Stop een agressieve kloot een joint in zijn handen en hij wordt zo mak als een lammetje, maar laat zich tegelijkertijd niet opzijzetten in tegenstelling tot heroine(tenzij de agressie voortkomt uit een andere drug uiteraard). Ik begrijp echt niet wat het voordeel is van een verbod....weet je , ik ben eveneens roker en weet dat enkele maanden mijn sigaret laten echt fucked is, terwijl wiet mij dit probleem niet geeft. Ik geef toe, de wereld ziet er anders uit wanneer je stoned ben, maar stoned kun je bepaalde zaken wel veel beter relativeren en kan je agressie volledig omvormen tot begrip. Dus zo negatief is dit nu ook niet.
Ik rookte in bepaalde periodes 25 gr per week (dus erg veel) en toch kon ik toen even goed funktioneren als nu, nooit heb ik mij door hoge consumtie nog maar ziek gevoeld of belemmerd in de uitvoering van mijn taken en dit in tegenstelling tot alcohol. Wie teveel heeft gerookt....valt in slaap voor hij teveel heeft gerookt.
Loki is offline   Met citaat antwoorden