Discussie: Hoe lang nog?
Los bericht bekijken
Oud 3 april 2017, 11:29   #13
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of iemands kleur daar iets met te maken heeft dat lijkt mij niet echt juist.

Het gaat er eerder om of bepaalde groepen mensen onze leefregels, wetten en plichten op een deftige manier willen naleven. (wij moeten het in hun landen ook niet gaan uithangen)

Pijnlijk detail is dat dit ver te zoeken is in bepaalde gevallen en dat het zelfs zover gaat dat er groepen zijn die hun eigen regeltjes aan ons (de EU in het algemeen) willen opdringen.

Ik denk te weten dat we die groepen mensen al jaren de kans gegeven hebben om zich aan te passen wat ze uiteindelijk nog steeds niet doen laat staan ooit gedaan te hebben, ze vertikken het gewoon.

Dan lijkt het mij ook niet nodig om ze nog verder te blijven uitnodigen en toe te laten tot ons land/de EU.

Wij hebben ze ontvangen, jobs gegeven (zelfs voor onze eigen mensen) alle mogelijke toegevingen gedaan, wat krijgen we daar voor in de plaats????

Trop c'est trop ...
Heeft wel met kleur te maken, hoe donkerder de kleur, hoe minder kritiek erop toegelaten is. Daarom mag je niet elke getinte een terrorist noemen, maar wel elke blanke een nazi, zelfs een staatshoofd mag het.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline