Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2020, 14:32   #1643
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Amnesty projecteert beeltenis George Floyd op ambassade VS in Brussel

Ik blijf van mening dat de actie van de agent zwaar fout was bij de zaak Floyd maar wat er zich daarna allemaal is beginnen afspelen dat is er volgens mijn zwaar over ook het p)rojecteren van de beeltenis van de overleden man op de VS ambassade is er zwaar over.

Uit het artikel:



Ik vind dat niet kunnen en de leden van Amnesty International die er zich met bezig gehouden hebben zouden zware boetes tot zelfs celstraffen moeten krijgen daar de geprojecteerde dode zijn verleden vrij zwaar crimineel was en dan misschien de vete (voorgeschiedenis) tussen de beide heren??

De zaak heeft een halve wereld op zijn kop gezet en het is nu welletjes geweest, rest in peace.
ik kan u alleen maar bijtreden, poltioneel racisme is een probleem in de US maar ook de criminaliteit binnen bepaalde gemeenschappen

Alweer een geval van 'overschoot', Rodney King een eersteklas crapulleke wordt gebombardeerd tot een 'symbool' dat aan 35 mensen het leven zal kosten.

35 'moorden' voor een mishandeling van een straatcrimineel, waar is de balans ???

Laatst gewijzigd door edwinp : 1 juli 2020 om 14:33.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden