Los bericht bekijken
Oud 11 september 2017, 14:42   #20
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mijn gsm kost 99€ en dat ding doet wat het moet doen, telefoneren.
Het bewuste toestel heeft zelfs géén Wi-Fi rommel in huis.

(staat in K&K waar men er ergens een draadje over gestart was)
Mijne was rond de 85 euro, doet wel wifi, en 4G, groot scherm, extra dikke batterij, waterdicht en stofdicht (zij het erg lowtech, je moet er wel een beetje voor schroeven als je de simkaart wil vervangen ofzo), goede camera achter (voor is iets minder) en genoeg vermogen om elk programma te draaien dat ik tot nu toe geprobeerd heb.

De nieuwste Apples en Samsungs zijn qua technische specs nog veel betere toestellen, die zijn ondertussen waarschijnlijk mijn laptop voorbij, maar ik ken niemand die het ook echt gebruikt. Wat ga je met je telefoon doen, de nieuwe Call of Duty spelen? Als ik aan dit model iets zou willen verbeteren dan zou ik er een onmodieus dikkere rand opwensen om het scherm beter te beschermen bij vallen. Als je een beetje status wil uitstralen dan is een net wat oudere iPhone or Galaxy misschien nog wel aardig, maar alles wat je vanaf dat punt meerbetaald is echt een beetje voor als je geld teveel hebt. Ze hebben wel aardige garantiepakketjes, dat dan weer wel, erg netjes. Kost meer dan mijn telefoon, maar verzekert ook meer dan mijn telefoon.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 11 september 2017 om 14:46.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden